۴ پاسخ

معذرت میخوام سوال میپرسم
چرا استفاده میکنید؟!
اخه من بعد از سز دکترم بهم داده بود

منم ۳۰ تا رو خریدم بعد یکی از دوستام گفت از بهداشت گرفته دیگه اون ۸ ماه دیگه رو رایگان گرفتم..اما بهداشت مرکزی باید باشه هر بهداشتی نمیدنااا

عزیزم انوکساپارین رو از بهداشت مرکزی شهرتون میتونی رایگان بگیری..برو بگیر منو دعا کن😉

4000 با بیمه 60 ازاد 150
قبلن با بیمه31 ازاد 120

سوال های مرتبط

مامان آوین یوسفی مامان آوین یوسفی ۱ سالگی
مامان برهان کوچولو🩵 مامان برهان کوچولو🩵 ۱۳ ماهگی
مامان میعاد جان مامان میعاد جان ۱ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۷ ماهگی