۳ پاسخ

منم تا جایی ک بتونم شیرمو میدوشم میدم ، از ماه بعدم ک غذاش شروع میشه با کمکی شیر خشک .. چون الرژی ب پروتین گاوی داره ، بنظرم شیرخشکه خیلی خاصیتی دیگه نداره

من اینو خریدم، عالیه

تصویر

بله دارم my373

سوال های مرتبط

مامان مرد کوچیک خونه مامان مرد کوچیک خونه ۵ ماهگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی