۷ پاسخ

عزیزم. قانونش باید سه برابر وزن تولد باشه ...کم تر نباشه بیشتر باشه اشکال نداره

۱۱ به بالا فکر کنم

پسر من هشت هشتصد بود گفت لاغره نمیدونم چی بدم که تپلی شوه

تپلی بودنش از اندام و چهره ش معلومه دیگه وگرنه ب وزن نیست
یکی با 10 کیلو کلی لپ و گوشتالوعه
یکی با 13 کیلو بدنش نشون نمیده چون استخوان بندیش درشت و سنگینه. .

بچه من 11 کیلو 80 بود کف ورثزنش خوبه پلی تپلی نیس

وزن و قد بچت چقدع

۱۳ کیلو

سوال های مرتبط

مامان آرام👫آراد مامان آرام👫آراد ۱ سالگی
مامان آرام👫آراد مامان آرام👫آراد ۱ سالگی
مامان علی اقا💙😍 مامان علی اقا💙😍 ۱۴ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی