ناهار چی دارید یا داشتید😀
پوشک
شیرخشک

۲۰ پاسخ

کشک زرد.جاتون خالی چسبید

لوبیاپلو

سبزی پلو با ماهی

لای پلو

کتلت

پلو شوشتری

استنبلی

برنج و مرغ
مادرشوهرم اینا مهمونم بودن

هچیییی

برا خودم از دیشب یکم قرمه داشتم برا شوهرمم عدس پلو پختم برای دخترمم عدسی

ته چین مرغ

بادمجون گوجه

بنام خدا
هیچی🗿

مرغ و هویج و آلو

ماکارانی

مرغ ترش

خوراک مرغ و سیب زمینی

گوشت و شوید
سرما داشتیم برا سرماخوبه

مرغ و الو ،شبم رشته پلو میزارم

الویه بود خوردیم

سوال های مرتبط

مامان لِنا و لیانا مامان لِنا و لیانا ۱۷ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی