خالها لباسای بیمارستان پسرم قشنگه 😍

تصویر
۱۵ پاسخ

ننه نازه ماشاءالله 😍 الهی به سلامت بپوشه و استفاده کنه

خیلی قشنگه .به سلامتی تنش کنی

بله که قشنگه

خیلی قشنگه🥰 انشاالله بسلامتی تنش کنی 🎊

قشنگه عزیزم ولی برای بیمارستان بمن گفتن باید سرهمی ببری شلوار نمیپوشونن

چه خوشگله پیج نداشتن

اره خوشکل

خیلی🤩

خیلی نازه انشاءالله بسلامتی عزیزم

مبارکش باشه جانم روزای اول تا ده‌ روزگیش لباس سفید تنش کن

ای جونم خیلی قشنگع😍😍

منم ذوق دارم چند زایمانته شما

قشنکه مبارکش باشه عزیزم ولی میگن لباس سفید تنش کنی بهتره زردی نمیگیره

به خوشی و سلامتی لباس ها را تنش کنی..‌🧥👕👖

ای خدااا قربون خودشووو لباسسششش🥹🧸

سوال های مرتبط

مامان شومبول طلا مامان شومبول طلا ۳ ماهگی
مامان محمد کیان مامان محمد کیان ۱ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی
مامان آر‌وید🥹♥️ مامان آر‌وید🥹♥️ ۱۰ ماهگی
مامان سبحان نوراسهراب مامان سبحان نوراسهراب ۸ ماهگی