خالها وان پسرم چطوره؟حس میکنم کوچیکه

تصویر
۵ پاسخ

عالیه مال من بزرگ و قناس و طرح دار بود اصلا بدرد نخورد جاگیربود بعدم شکست

برای منم همینه عالیه به نظرم

اره کوچیکه عوضش کن

بر منم همین اندازس خوبه دیگ
لباسای نینی کوچولوعه بعدم تند تند میشوری نیازی به بزرگترش نیست

نه عزیزم برای نوزاد خوبه تا یک سالش خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه👼🏻🩷 مامان پناه👼🏻🩷 ۱۱ ماهگی
مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد