۱۰ پاسخ

خوبه

واسه من از اینم کوچیکتره

واسه من موقع زایمان هم اینقدر بود

خوبه عزیزم شکم منم تقریبا همینه حالا من چاق شدم پهلو دارم همه فکر میکنن شکمم بزرگه اما همینقدره کوچیکترم هست بچه سالم باشه خواهر وزن و اینا زیاد مهم نیست بدنیا بیاد تپل میشه سری

اخی یاد بارداری خودم افتادم نه مناسبه سایزش
دکترت کیه؟

نه مال منم همین اندازه فک کنم این ماه دیگ شروع کنه بزرگ شدن بیشتر

اندازه شكم مهم نيست
شكمت قشنگه

پایینم نیس

ماشاللع اصلا ترک نخورده

از من بزرگتره

سوال های مرتبط