۵ پاسخ

عزیزم بچسب به سلامتیت
خودت رو با کسی مقایسه نکن
آسوده باش
فقط به فکر سلامت نی‌نی و خودت باش ♥️

شکم منم زیاد بزرگ نیست خیلی جمع و جوره و راحتم ولی وزن بچه اوکیه نمیدونم کجا خودشو جا میده وروجک

من خونع مامانمم بزار برم خونع عکس میدمت

ربطی نداره منم‌شکم ندارم چون‌بچم عرضیه توی پهلوهه ولی سونو که میرم دکتر میگه شرایط خوبه

این منم با ۳۴ هفته🫤

تصویر

سوال های مرتبط