۱۵ پاسخ

انداره شکم مهم نیست وزن جنین‌و مقدار مایع آمینیوتیک مهمه

برامن اینه

خوبه منم زیاد ندارم
اولته

منم هنوز شکم ندارم
وزن نی نی چنده؟؟

من ۳۳هفته ام شکمم همین اندازس

خیلی خوبه جمع و جور😍

شکمه من ۲۴ هفته😑

تصویر

خیلی هم عالیه♥️

شکم من از جنگ تا حالا بجای بزرگ شدن تحلیل رفته😑

بوی ننه
شکم من تازه اینقدره

برا منم همینقدره

وزنش چقدره

وزن نینی مهمه

خیلیم خوبه 😍

منم شکمم همینقدره فکر کنم عادیه

سوال های مرتبط

مامان 🩵رادین مامان 🩵رادین ۱ ماهگی