انداره شکم مهم نیست وزن جنینو مقدار مایع آمینیوتیک مهمه
برامن اینه
خوبه منم زیاد ندارم
اولته
منم هنوز شکم ندارم
وزن نی نی چنده؟؟
من ۳۳هفته ام شکمم همین اندازس
خیلی خوبه جمع و جور😍
شکمه من ۲۴ هفته😑
خیلی هم عالیه♥️
شکم من از جنگ تا حالا بجای بزرگ شدن تحلیل رفته😑
بوی ننه
شکم من تازه اینقدره
برا منم همینقدره
وزنش چقدره
وزن نینی مهمه
خیلیم خوبه 😍
منم شکمم همینقدره فکر کنم عادیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.