۱۰ پاسخ

نه عزیزم هفته های شما عادیه چون بدنت داره سنگین میشه

سنگین شدیم خواهر

منم همینم زود کم میارم
جدیدا که نازک نارنجی هم شدم زود گریه هم میکنم

دقییقااا منم‌چند روزه اینجوری شدم

من دارم از بدن درد میمیرم دیشب فقط دوسه ساعت خوابیدم
کلافه ترین میشه آدم ماه آخر🥲

منم همینم الان

حسابی استراحت کن و به خودت سخت نگیر
بعد اینکه به دنیا بیاد شدیدا بی خواب میشیم
منم مث توام همش خوابالو😕

ماه آخر که بدتر سنگین میشی باز الان سبک تری من که از بدن درد کلافه شدم

منم یه ده روزی میشه اینجوری شدم فقط میخوام بخوابم
طبیعیه

منم همینم 😅

سوال های مرتبط