این آغوشی ها چنده خانما؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

به درد بخور نیست

من چیکو دارم تا خالا استفاده نکردم میخوام استفاده کنم امیدوارم اوکی باشه باهاش قبلا تو خونه چند بار گذاشتم توش نق میزد بعد چند دقیقه بیرون نمیدونم چیکار میکنه کلا هم چند ماهه بخاطر سرما مریض شدنش زیاد جایی نمیرش ک بخوام استفاده کنم

من پارچه ای دارم عکسشم تو تاپیکام هست عالیه..از این کیفیام داشتم بدرد خور نبود

من هنوز استفاده ميكنم بيشتر جاها

دیگه نمیشه استفاده کرد۲۵۰۰دادم
بچه ام دوماه و نیم بود تا شیش ماهگی استفاده شد

واسه ۹ ماهه دیگه خوب نیستا منم دارم از ۴ ماهگی که خوب گردن گرفت تا اوایل ۷ خوب بود

سوال های مرتبط

مامان لیانا🧿👶🏻 مامان لیانا🧿👶🏻 ۱ سالگی
مامان نینی مامان نینی ۱۰ ماهگی
مامان نیهاد💙😍 مامان نیهاد💙😍 ۱ سالگی
مامان آهو مامان آهو ۱ سالگی