سزارین دومی با فاصله کم شیرینی دکتر زنان دادید یا دیگه نباید بگیرن ؟

۲ پاسخ

نمیدونم سوال منم هس امیدوارم نگیره یا حداقل کم بگیره چون بیمارستان هم خصوصی هس بیمه هم ندارم هزینه ها خیلی میشه

میکیره عزیزم فاصله دور نزدیک نداره

سوال های مرتبط