۷ پاسخ

دختر منم هست . اقتضای سنشونه . وقتی این حالت میشن بی دلیل یه سوال بپرسید .‌حواسش رو پرت کنید . کاری که دوست داره انجام بدید . دختر من از بعد از سالگی که کیک تولد براش گرفتم عاشق کیک تولد شده . تو اون موقعیت ها میگم بریم کیک تولد درست کنیم . ؟ توپ بازی ، دنبال بازی ، یه توپی بدید دستش بگو بدو میام میگیرم .‌نقاشی .

دختر من از ۱سال و ۸ماه اینه

دختر من ۳ سال ۶ ماهشه ۲ سال ک همینه خوبم نشده دارم دنبال روانشناس میگردم

دختر منم اینه دیونه م کرده ۳ هفته‌ س مامانم فوت کرده کارم فقط گريه س دخترم هم رو اعصاب

هوووف دختر منم . چند روز دیگه تولد دوسالگیشه

سرگرمی داره حوصلش سر می‌ره شاید

بعد از دو سالگی بچه فقط لجبازی میکنه بیخود گریه میکنه بهونه میگیره
دختر من تازه یکم بهتر شده

سوال های مرتبط