خانوما حواسم نبود گوشیو گذاشتم رو شکمم چند دقیقه چیزی نمیشه؟

۵ پاسخ

من از صبح تا شب گوشی دستمه

الان بچه میخونه الوووووو مخاطب خاصم😂

نه عزیزم ولی شبا میخای بخوابی گوشیتو توی اتاق خوابت باخودت نبر

گوشی اشعه ایکس که نداره عزیزم امواجش موضعی هست داخل بدن که نمیره

اینقدر حساس نباش بعد اینجوری بیشتر ضربه میخوری

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری