دستگاه قند خونگی دارین؟درست نشون میده بهتون؟؟؟

۴ پاسخ

بستگی به دستگاهت داره ، من فرسی سنس دارم اختلافش با آزمایشگاه ۵ تا ۱۰ تاست معمولا درکل دستگاه تو خونه ممکنه حتی تا ۲۰ تا هم بالاتر نشون بده

دستگاه خونگی بین ۵تا۱۰ تا بیشترنشون میده معمولا اینجوری میگن
منم دستگاه دارم دکترم گفت بالاپایین شدن قندتو باهمون دستگاه باید بسنجی
گفتم یه روز برم آزمایشگاه واسه آزمایش قند بعدکه ازم خون گرفت دستگاه خودموهم چک کنم ببینم چقد بانتیجه آزمایشم تفاوت داره

نه عددش همیشه بالاست تو دستگاهای خونگی
برا من ۱۳۵بود تو دستگاه خونگی
آزمایشگاه۹۴بوپ

اخ از قند نگو استرسش دارم من اوردمش پایین ولی ذیگ هفته هام ک میره بالا زود زود گشنم میشه

سوال های مرتبط

مامان نیکان و نیاز 🩷 مامان نیکان و نیاز 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی