مامانا دستگاه قند خونگی کیا دارن ؟ عددش واقعا درسته یا خطا هم میده ؟؟؟

۷ پاسخ

سلام هردستگاهی حدود ۲۰ خطا داره

همه خطا دارن خب . چون دستگاه آزمایشگاه خب فرق داره با این دستگاه
بعد ازمایشگاه خون وریدی میگیره ، ماها از انگشت تست مبکنیم ،
باید یکببار ازمایش بدی ، همون لحظه با دستگاهت هم از انگشتت تست کنی . جواب ازمایشو با دستگاه مقایسه کن ، مقدار خطا بدست میاد

من صبح ناشتا گرفتم 97بود سه دقیقه بعدش دوباره گرفتم شد112😐

این جدید ها خیلی خوبن من تازه گرفتم هم دقیقه هم قیمت مناسب هوش مصنوعی هم داره هروقت که قندت و بگیری اگه نرمال باشه برای یه نفر می‌فرسته ولی اگه قندت بالا باشه تحلیل می‌کنه برای دو نفر تا سه نفر می‌فرسته که مثلاً اگه بچه ها از حال بدت خبر نداشته باشن براشون می‌ره متوجه میشن که حالت بده کیت های خونش هم همه جا پیدا میشه قبلی که داشتیم خارجی بود ولی قدیمی شده بود بازم درست بود انقد کیت خونش پیدا نشد مجبوری یکی دیگه گرفتیم

من دارم خیییلی خطا داره. دو تا پشت هم گرفتم دومیو ۲۰ تا بالاتر از اولی نشون داد😐

من گرفتم داغون بود همش خطا داشت و اشتباه

داداشم داره خوبه

سوال های مرتبط

مامان قندک مامان قندک روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری