سلام این ازمایش چیه ؟؟؟؟؟؟

تصویر
۲ پاسخ

سلام
قند ناشتا و قند دوساعته و تیروئید
متوسط قند سه ماه گذشته (A1C) هم نوشته

آزمایش هموگولبین و تیروئید دو آخریا رو فقط متوجه شدم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا و حلما مامان ایلیا و حلما ۱۱ ماهگی
مامان بادوم مامان بادوم ۹ ماهگی
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۴ ماهگی
مامان مامان دوقلوها❤️ مامان مامان دوقلوها❤️ ۵ ماهگی