خانما شما هم از واژنتون باد میا😐

۱۶ پاسخ

نه خداروشکر

من ی بار جلو جاریم اینجوری باد امد از واژنم فکر کرد باد معدم بود منم دم ندادم

وایییییی مردم🤣فک کردم فقط من اینجوریم بخدا بعضی وقتا پیش شوهرم خجالت میکشم بیشترم موقع خواب اینجوری میشم

ده تا گوزو میزنم واژنم در روز😂😂😂

بارداری اولم نه ولی الان انگار یسرع شده😂😂😂😂

نه
قبل بارداری یکی دوبار

نه اینجوری نشدم من عزیزم

وای دم ب دقیققهههههه

نه فعلا 😬

بعضی وقتا میاد🤣

باد😳😳😳😳

بله کاملا طبیعیه

بله بله طبیعیه 😂

نه اینجور نشدم

خداروشکر 😂😂نه

اره نمدونم عفونت یا طبیعی

سوال های مرتبط

مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری