خانما تاحالا حس کردین تو واژنتون باد هست؟؟ ا

۳ پاسخ

من حس میکنم😬
میخواستم برم دکتر بهش بگم
ولی فک میکنم نی نی داره به مثانم فشار میاره اینطوری میشه
چون وقتی مثانم پره این حس رو دارم و بیشتر شبا

اره

آره خیلی پیش اومده خارج شده

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد