۱ پاسخ

معمولا چون آب میوه قندش بالاس برا کوچولو ها زیر یکسال توصیه نمیشه
خود هویج رو بخار پز کن،پوره کن بده بهش یا هم داخل فرنی بده بهش

سوال های مرتبط

مامان 👣💙آرمان💙 👣 مامان 👣💙آرمان💙 👣 ۱۳ ماهگی