۷ پاسخ

من صدای سشوار میزارم . اکثرا حالت پرواز میزارم تا بخوابه

نه عزیزم بد نیست ولی خودت بخونی بهتره عادت میکنه

میذارم
ولی با صدای سشوار بهتر میخوابه

هم خودم میخونم ،هم بعضی وقتا با گوشی میزارم

م ازبچگی میخوندم براش

من گاها صدای سشوار می‌زارم براش

میزارم ولی خودمم باهاش میخونم
گوشی هم حالت پروازه

سوال های مرتبط

مامان مغز بادوم مامان مغز بادوم ۱۶ ماهگی