۳ پاسخ

بدجایی بردی اول کاری
میبردی خانه بازی بقول دوستمون

سنش کمه باید اول جایی ببرید که خلوت باشه مثل خانه بازی اینا

عب نداره کم کم عادی میشه از سرصداب زیاد دورش کن از دور ببینه کم کم

سوال های مرتبط