۷ پاسخ

نه خارش نداره فقط بعضی وقتا کبود میشه، شاید خارش برای اینه که قراره ترک بخوره

دکتر به من گفت اگه مرتب جای تکراری بزنی خارش پیدا میکنه و پوستت نازک میشه جاشو هر سری تغییر بده

من نه اما دیگه جاشون درد میکنه

من 3 ماه میزنم هنوز دوماه دیگم باید بزنم

من بازو میزنم

نه من نمیگیرم خارش

من اصلا دور ناف نمیزنم خیلی کبود میشم

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵💫 مامان نیهاد🩵💫 ۱ ماهگی