اپتامیل پرونترا برا بچه رفلاکسی عب دارا

۱ پاسخ

من دادم خیلی خوب بود بالا میورد ولی کم
ولی اصن نایاب هست عوضش کردم نان میدم الان دوباره رفلاکس عود کرده

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی