۱۰ روز از موعدم گذشته ن علائم پریودی دارم ن بارداری 😑

۳ پاسخ

بی بی بزن علائم که مهم نیس، منم هیچ علائمی ندارم

خب بی بی چک بزن منم هیچ علایمی ندارم یه روزتاخیری مثبت شد

من هم ۴روزازموعدم گذشته تست وآزمایش منفی آمپول پریودی زدم دیروزهنوزنشودم نمیدونم چ کارکنم

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری