کیا ۱۶ دی پریود شدن و تست زدین‌ ؟

۶ پاسخ

قشنگم منم با توام تستم مثبت هست از ی هفته قبل فردا موعدم هست 🥺🥲🥲🥲

منم 16 دی پریود شدم
ولی هنوز نزدم
هیچ علائم خاصی هم ندارم
فقط سینم یه کم درد میکنه با زیر شکمم سمت راست

۱۳ دی شدم هنوز نزدم

چه عجله ای دارین زوده بزارین حداقل یک روز تاخیر داشته باشین بعد تست بدین

زوده بابا من 12 پریود میشم هنوز نزدم

من ۱۶ دی شدم و دست و دلم نمیره برا زدن
ولی علائم به شدت پریودی دارم سینه های متورم

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته پنجم بارداری