از این شیردوش بخرم یا برقی؟

تصویر
۳ پاسخ

من میخوام برقی بخرم چون حالت ماساژ هم دارن باعث زیاد تر شدن شیر هم میشن
مارک لبتو خیلی شنیدم راضی بودن

اگه بتونی برقی بخری ک عالیه قشنگ تخلیه می‌کنه من سر بچه اولم برقی اجاره کردم وای سریع ۹۰ سیسی پر میکرد با دستی به زور سی تا میشد

بنظرم هیچکدوم صبر کن ببین شاید بچت شیرخشکی شد

سوال های مرتبط

مامان دخترک مامان دخترک ۱۲ ماهگی
مامان نیلا🩷 مامان نیلا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵 آقا یزدان 🩵 مامان 🩵 آقا یزدان 🩵 ۹ ماهگی