کسی این قرص مصرف کرده؟چطوره؟برای وزن جنین خوبه؟

تصویر
۳ پاسخ

بهترین مولتی همینه من ده سال پیش استفاده میکردم اونوقتا ب شدت گرون بود دونه ای میفروختن

من اوایل بارداری میخوردم تا پنج ماه بعد اکتیناتال دکترم داد هر دوش خوبه

اینو نمیدونم ولی دکتر ب من ال آرژنین داده

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری