۵ پاسخ

اد کمی نفخ و سنگینی داره مخصوصا واسه بچه های کولیکی با خوردن آد کولیکشون تشدید میشه اما بعید میدونم باعث اسهال بشه

ن ربطی ب قطره نداره

نمیدونم شما چه مارکی آد میدید من آدسول میدم و تاحالا اسهال نرفته

نه عزیزم پسر منم میخوره ربطی نداره

نه عزیز بچه من ۳ ماهه اد میخوره و تاحالا اسهال نشده

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی