صبحا که از خواب بلند میشه ببر دست شویی در طول روز چند بار ببری کم کم خودش خبر میکنه
چرا اخه انقدر زوددد؟ الان معمولا تا ۲سال و نیم بچه ها پوشک میشن.میدونی تا زمانی که خودش نتونه جیششو کنترل کنه نمیتونی بگیری.راهکارشم اینه که شبا پوشکش نکنی بعد صبح ببین جیش کرده یا نه.اگر نکردهباشه یعنی کنترل دسشوییشو داره میتونی بگیریش
هنوز دستگاه تناسلیش کامل نیست نمیتونه جیشش رو نگه داره که بخواد اعلام کنه قبلش
حتی اگه یادبگیره جیش چیه دستشویی چیه و بتونه اسمش رو بگه
بچه 15ماهه رو مگ از پوشک میگیرن
حداقل سن پوشک 2ساله
الکی بچه رو عذاب ندین
زوددددددهههه نکنننن
زوده هنوز
هاننننننننننن😑😑😑😑😑😑
مگه میشه😐😐😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.