۴ پاسخ

وقتی داری ازپوشک میگیری نبایدجایی بری که پوشک نکنی بچه دچاردوگانگی میشه،تندتندببرش دستشویی

آمادگی نداره من هنوز نگرفتم

عزیزم فرنگی کوچیک گرفتی براش

به نظرم پوشک نکن چون دچار دوگانگی میشه

سوال های مرتبط