تایپیک قبلی لطفا جواب بدیدددد

۳ پاسخ

سلام عزیزم سوالل ازتون داشتم دکتر هورزاد نامه که میدن بیمه قبول میکنه و اینکه نامه ک میدن نیاز نیست دیگ بری کلاس های بهداشت و نامه فوبیا بگیری من خیلی استرس دارم دنبال دکترم🥺😭

وقتی دردت میگیره حالت تهوع میگیری یا همیشه حالت تهوع داری

منم این علائم رو دارم دو روزه ولی خبری از زایمان نیست

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان آیلین💞💞 مامان آیلین💞💞 ۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۲ ماهگی
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان ماهلین😍🫀 مامان ماهلین😍🫀 ۴ ماهگی
مامان گندم و گلشن🎀 مامان گندم و گلشن🎀 ۲ ماهگی
مامان آرادکوشولو🩵✨️ مامان آرادکوشولو🩵✨️ ۵ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۱۳ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۶ ماهگی
مامان یزدان 🥰 مامان یزدان 🥰 ۹ ماهگی