تایپیک قبلی لطفا جواب بدین🤕

۳ پاسخ

سلام عزیزم خوبی؟
من همش به فکر توام هروقت میام گهواره زود پروفایل تورو چک میکنم ببینم بسلامتی زایمان کردی یا نه
منم رفتم پیش هورزاد فعلا که برام سونو رشد نوشته تا برم ببینم چی میگن ولی هنوز برای بیمارستان و سز اختیاری چیزی بهم نگفت فقط خدا کنه برای منم نامه بده

من هنوز دکتر بهم نامه نداده فردا باز باید برم مطبش خداکنه برای شنبه باشه

چند روز دیگه وقت زایمانته عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان آیلین💞💞 مامان آیلین💞💞 ۳ ماهگی
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین😍🫀 مامان ماهلین😍🫀 ۴ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۲ ماهگی
مامان آرتین و نفس♥️ مامان آرتین و نفس♥️ ۱۲ ماهگی
مامان گندم و گلشن🎀 مامان گندم و گلشن🎀 ۲ ماهگی
مامان ❤️هدیه خدا مامان ❤️هدیه خدا ۹ ماهگی