خدا رو شکر ۳۸ هفته شدیم منو دخمل نازم 🩷😘😘

تصویر
۹ پاسخ

اخی عزیزم منم باشمام
یک روز عقب ترم

من فردا میشم ۳۸هفته .تاریخ زایمان ب شما ندادن؟

من 26بهمن تو 250جه جالب

ایشالا همه ب سلامتی برسیم ب این نقطه از گهواره

عزیزمم🥹انشالله ب سلامتی و دل خوش دعا برا ماهم کن

۳۸ هفتت کامل شده صب میری تو ۳۹
ی روز من عقب تری

38 فک کنم تموم کردی .منم امروز 38 تموم کردم فردا سز میشم

ای واییی منم برسم به اون روز😍

من ۳۶ و ۲ روزم

سوال های مرتبط

مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری