والاهم بچه خواهرم هم دادشم تاسه سالگی چای هم باشیشع میخوردن بعددیگه خودشون چون بزرگترمیشن لیوانم دیگه بلدن خب کنارگذاشتن هیچیم نشد😂
تا ۲سالگی مکیدنی ها باید قطع بشه.وگرنه بچه تو این مرحله تثبیت میشه.ناخن جویدن،خودکار و مداد جویدن،اینجور رفتارها تو آینده بخاطر همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.