۲ پاسخ

بچه حق داره واقعا گرمم هست😅انگار ن انگار بهمنه
پکیج یا بخاریو کم کن
الان کولر بزنی تابستون باید چی کنی

کولررررر چرااااااا ؟

سوال های مرتبط