۱۰ پاسخ

انشالله بسلامتی زایمان کنی

بسلامتی عزیزم

الهی عزیزم انشاالله به سلامتی جوجه رو بغل کنی😍😍😍❤️

سلام عزیزم انشاالله بسلامتی زایمان کنی واسه سزارین یا طبیعی ؟
اگه طبیعی دهانه رحمت باز شده بود بستریت کردن ؟

به سلامتی زایمان کنی مارم دعا کن لطفا

انشالله زایمان راحتی داشته باشی نی نی قشنگتو ب سلامتی بغلش کنی ❤️

انشالله بسلامتی زایمان کنی خواهری

الان دعای تو زودتر میگیره تو برامون دعا کن 😭😭

به سلامتی زایمان کنی عزیزم

ایشالا بسلامتی کوچولوتو بغل کنی عزیزم 🥹💗

سوال های مرتبط

مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی