شبا ایستاده بخاب 😂🤦
اگه سفالیکه نمیتونیم سزارین شیم؟
من با انومالی که بریچ بود زایمان کردم
اوه چرا سوال منو پرسیدی دقیقا همین دغدغه کنه واقعا چیکار کنیم 😂😂😂😮💨
خانما کی میدونه اگه سزارین کنن چقدر هزینه میگیرن ؟
خب سزارین اختیاری شو اگه بیمه داری
من حتی صحبت کردم باهاش که مادره من همکاری کن
اما33هفته رفتم چرخيده بود😂
منم الان بریچم ولی میگن تا ۳۷هفته کلی میچرخه و عوض میشه
آخ برا منم تا ۳۲ هفته بریچ بود بعد سفالیک شد 😑😐 الانم سزارین اختیاری میرم
باهاش صحبت کن😅
دیگه طبیعت و خلقت و ذات بچس بچرخه. میتونی دعا کنی فقط😂
با همین سونوکه بپه بریچه برو برا زایمان
وای باز من دعا میکنم بریچ نشم از سزارین فوبیا دارم
من ک از اول تا۳۱هفته بربچبود و یهو چرخید و دیگم بریچ نشدددددد🤐🤐🤐😅😅😅
واسه من اینقد شیطون بود هی بریچ سفالیک سر آخر سفالیک شده این بچه🤣🤣البته اختیاری سزارینم
فهمیدی ب منمبگو😂
به نام خدا، توکل و دعا🤣
تا ۲ماه دیگه هیچی خوشمزه بهش نده تاقهر کنه نچرخه😂😂😂😂
نترس نترسسسسس😂😂😂😂🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.