۱۹ پاسخ

شبا ایستاده بخاب 😂🤦

اگه سفالیکه نمیتونیم سزارین شیم؟

من با انومالی که بریچ بود زایمان کردم

اوه چرا سوال منو پرسیدی دقیقا همین دغدغه کنه واقعا چیکار کنیم 😂😂😂😮‍💨

خانما کی میدونه اگه سزارین کنن چقدر هزینه میگیرن ؟

خب سزارین اختیاری شو اگه بیمه داری

من حتی صحبت کردم باهاش که مادره من همکاری کن
اما33هفته رفتم چرخيده بود😂

منم الان بریچم ولی میگن تا ۳۷هفته کلی می‌چرخه و عوض میشه

آخ برا منم تا ۳۲ هفته بریچ بود بعد سفالیک شد 😑😐 الانم سزارین اختیاری میرم

باهاش صحبت کن😅

دیگه طبیعت و خلقت و ذات بچس بچرخه. میتونی دعا کنی فقط😂

با همین سونوکه بپه بریچه برو برا زایمان

وای باز من دعا میکنم بریچ نشم از سزارین فوبیا دارم

من ک از اول تا۳۱هفته بربچ‌بود و یهو چرخید و دیگم بریچ نشدددددد🤐🤐🤐😅😅😅

واسه من اینقد شیطون بود هی بریچ سفالیک سر آخر سفالیک شده این بچه🤣🤣البته اختیاری سزارینم

فهمیدی ب منم‌بگو😂

به نام خدا، توکل و دعا🤣

تا ۲ماه دیگه هیچی خوشمزه بهش نده تاقهر کنه نچرخه😂😂😂😂

نترس نترسسسسس😂😂😂😂🥰

سوال های مرتبط