۱۵ پاسخ

آرتین
ویهان
آرن
رادین
اینا بد نیست به نظرم💙👶🏻

اسم پسر خیلی سخته انتخابش

صدرا،سبحان،سپهر،سامان،سهراب

میکائیل🥲

من آنقدر انتخاب کردم و پشیمون شدم نمی‌دونم چیکار کنم

رادوین
کسری
هاکان

آریو😍

ما کیان انتخاب کردیم
ایرانی و با اصالت🩵

ایلیا
بردیا
مهیار

البرز سهند والا

من آیهان و ویهان رو خیلی دوست داشتم

آرمان😍

منم اصلا نمیتونم موندم دختر باز تنوع اسمیش بیشتره منم ۵ ماهمه هنوز چیزی انتخاب نکردم🥲

رادمان . آریو . ونداد . آیهان

منم هیچ اسم پسری به دلم نمیشینه
احساس میکنم اسم پسرونه قشنگ وجود نداره
۹ روز دیگم بچم بدنیا میاد😑

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ودوم بارداری