۶ پاسخ

من میدم خوبه ولی وزن نکردم

مثل یک و دو میمونه در سفید یک میشه در زرده دو تازه گرفتی من ۲۴ روم گرفتم درش سفید دخترت میخوره

نه چطور شیریه؟

خودش زرده درش سفید
مزش خوبه اما بوی خوبی نمیده
تازه شروع کردم

من میدم درش سفیده

ن والا
من ببلاک میدم

روش چیزی ننوشته؟

سوال های مرتبط

مامان ماهان کوشولو💙 مامان ماهان کوشولو💙 ۴ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی