۵ پاسخ

ان اس تی واسه چی میگیرن؟

من دکترم خودش تو مطب دستگاهشو داره و اگه لازم باشه اونجا انجام میده یبار انجام دادم ۳۰۰ گرفت بخاطر ان اس تی
ولی تو بیمارستانای دولتی فک کنم کمتره فوقش ۱۵۰ ۲۰۰ تومن

برای من ۱۷۰۰ شد . تکمیلی هم بودم ولی گفتن ان تی و آنومالی ازاده باید پولشو بدی فاکتور بگیری ببری بیمه پولتو بگیری

400 خورده ایی

برو بیمارستان دولتی ۱۸۶تومن میگیرن انجام میدن

سوال های مرتبط