مامانا از بیناین دوتاکدوم دادین به بچه هاتون

تصویر
۶ پاسخ

منم امتحان کنم پس

ایمیونس دادم خیلی خوبه واسه تقویت سیستم ایمنی بدن پارسال دادم خداروشکر کل تابستون و پاییز مریض نشد امسالم دادم خداروشکر هنوز مریض نشده

ایمونس دادم برای سیستم ایمنی
هرسال بچه هام کلی سرما میخوردن امسال از این خوردن سرما نخوردن

دکتر کیدز دادم بد نیست ولی تاثیر اونجوری هم نداره
الان نزدیک چند هفتس تموم کردم کی میتونم باز بهش اشتها آور بدم

من ایمونیس میدم ولی برا اشتهاش فرق نکرده

تاحالا ایمونس دادم

سوال های مرتبط