۱۵ پاسخ

امسال عید فرشاتو نشور😂😂

اول اینکه به سن بچه نگاه نکن به امادگیش نگاه کن ببین حالت دستشویی می‌تونه بشینه یا نه اصلا حس اینکه جیش می‌کنه یا پی پی می‌کنه تو پوشک اذیت میشه خودش میگه ببر بشور منو حالا با اشاره یا هر چی و بعد باید صبر و تحمل بسیاااار داشته باشی اصلا عصبی نشی و دعوا تعطیل نهایت کل زندگی به کثافت کشیده میشه یه ماه وقت میزاری همه چی رو میشوری و میسابی
و بعد باید با بچه هماهنگ باشی کار دیگه ای نداشته باشی فک نکن الان نزدیک عید یاد میگیره تا عید میشوری جمع می‌کنی تا یه مدت هیچ جا نمیری چون پوشک ببندی وسط کار خراب میشه و بچه دو هوا میشه متوجه نمیشه

من از مشاور شنیدم گفت ی چندبار با خودتون ببرین دسشویی بزارین ببین مثلا جیش کردین واب گرفتین خیلی بهتر از اینکه توضیح بدین درست هم میگفت راحت یاد میگیره بچه منم دوبار با خودم بردم از دوسالگی تا الان خودش میره

اگه یوقت جیش کرد تو خودش به هیچ عنوان دعواش نکن چون دیگه جیششو نمیکنه می‌ترسه

از شب شروع کن از ساعت ۹ شب نسبت به شیلی قبل کمتر بهش مایعات بده شبا پوشکش نکن صبح از خواب بیدار میشه بکن ببین می‌تونه شب جیش نکنه یا نه زیرش یه چیز مشایی بنداز فرشت یا تشکت نجس نشه تقریبا یک هفته که گذشت دیدی شبا جیش نمیکنه شروع کن از صبح بیبی نکن شورت بیبی بگیر بهشم بگو مامان دارم شورت پات میکنم نذار بفهمه بیبیه که خیالش راحت باشه بعد هر یک ساعت یک بار ببر دستشویی جیش بکنه هی بهش یاد آوری بکن رفته رفته یاد میگیره که جیش کردن این مدلیه و نباید دیگه راحت تو خودش جیش بکنه در دستشوییتم رو هم بذار بهش بگو هر وقت جیش داشتی بدو برو دستشویی منو صدا کن
من خودم دخترمو این مدلی از جیش گرفتم تقریبا ۲ هفته ای از بیبی گرفتمش

من پسرم میبردم تو دستشوی شلنگ اب میدادم بهش اب بازی می‌کرد جیش میکرد اینجوری خوش میومد همش میگفت مامان جیش دارم که بره اب بازی خوب بود راحت گرفتم ولی هنوز اگه بترس جیش میکن یوقت

من پسرم تا صبح اصن جیش نمیکنه بازش میزارم

من الان گه ۶ ماهشه داره میره تو ۷ سرپا میگیرمش تا بفهمه الان کمتر موشک خیس میکنه

حال ندارم توضیح بدم فقط بگم اول باید آمادگی ذهنی براش ایجاد کنی

اول باید ببینی شرایطشو داره؟آیا شبا پوشکش خشکه؟از نظر ذهنی آماده اش کن. حداقل یکی دوماه قبلش شروع کن براش راجع به از پوشک گرفتن قصه بگو،برنامه کودک بذار براش.یه عروسک بیار با اون بهش جیش کردن یاد بده.مثلا پوشکش کن یه چندبار در روز بگو وای عروسک جیش داره ببریمش دستشویی

جیش و پی پیش رو میگه؟
چند ماهی زوده ولی
از ۲۶ ماه به بعد اگه آمادگی داشته باشه باید بگیری

خودت باید تشخیص بدی چه موقع پی پی و جیش میکنه. تمیخواد زود به زود بپرسی جیش داری استرس بگیره. خودت با شعر خوندن اینا ببر جیش کنه بعد تایم بگیر مثلا نیم ساعت بعد ببر. رایان هر دوسه ساعت جیش میکنه موقع ای خوابه اصلا جیش نمیکنه همینکه بیدار میشه میبرم جیش میکنه

من که تقریبا ده روزه رااین رو از پوشک گرفتم فقط سه روز اول پی پی کرد تو شلوارش. دوسه بار هم جیش کرد دیگه میگه خودش

کامل صحبت میکنه؟

از سلولزی شورت جیش بگیر براش

سوال های مرتبط