خانما پیلکتازی نوزاد خطر داره یا نه

۲ پاسخ

پلیکتاری توی جنین های پسر خیلی شایع
تو هفته های بالا تر خودش درست میشه اگه هم نشد وقتی دنیا بیاد با اولین جیشی که کنن اوکی میشه

منم ک رفتم انومالی همینو بهم گفتن ولی گفتن مشکلی نیست توی سونو های بعدی بررسی میشه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی مامان مهدی ۸ ماهگی