کسی بیمارستان نیکان حکیمیه میره ؟
یا قبلا زایمان داشته ؟
چطور بوده ؟

۲ پاسخ

متخصص خوب اونجا اسمش چیه؟
قبلش کی باید تشکیل پرونده داد؟

من زایمان نداشتم اما میخوام برم اونجا شنیدم خیلیییی خوبه برای زایمان

سوال های مرتبط