خانمای اهوازی کی پیش دکتر لک رفته ‌؟ دخترخوبیه؟

۱ پاسخ

سلام عزیزم شما گفتی از رو رگ دست تشخیص میدی جنسیت بچه رو حتما باید باردار باشیم یا قبلشم تشخیص میدی؟

سوال های مرتبط