دوستان نظرتون راجع ب این آزمایش چیه؟

تصویر
۷ پاسخ

من حامله ام کیست ام دارم کسی اطلاعی داره دراین مورد

منم همینجور بود
امینو دادم
خوب بود خداروشکر
نگران نباش

دقیقا واسه منم همین بود

وای خدا برای منم همینو زده بود رفتم سلفری پنجشنبه جواب میاد دارم میمیرم کارم شده استرس و نگرانی و گریه

الان دقیق هفته ی چند هستی سلفری انجام ندادی ؟؟

وای خدای من منم دقیقا اینطوری بود ریسک سندروم گفت باید برم سلفری یا امنیو که من رفتم سلفری بیست بهمن جوابم میاد از استرس هر روزم ده روز میگذره خدا ب همون نی نی سالم صالح بده ب حق این ماه پر خیر و برکت

عزیزم ریسک سندرم دان زده واست منتها نگران نباش انشاالله سلفری میدی همه چی مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمدمبین ‌ مامان محمدمبین ‌ ۴ سالگی
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا ۵ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۱ ماهگی