سلام مامانا. از دیشب حالت تهوع دارم از چی علائم زایمان

۲ پاسخ

اگه استفراغ هم کنی اره علایم زایمانه

نه علائم زایمان نیست.به دکترت اطلاع بده شاید آزمایش بنویسه برات

سوال های مرتبط

مامان رادمهر نیک مهر مامان رادمهر نیک مهر ۱۱ ماهگی
مامان 🎀هِل هِل🎀 مامان 🎀هِل هِل🎀 ۱۰ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۰ ماهگی