آمپول گنادوتروپبن برای آزادسازی؟

۲ پاسخ

آزادسازی

والا منم دکترم برا ۷سیکل و۹سیکل برام نوشته الان یکیو زدم عضلانی زدمش الان فهمیدم باید زیرجلدی میزدم🙁تو چطور میزنیش؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قندعسل🍓 مامان قندعسل🍓 قصد بارداری