۴ پاسخ

پسر منم س ماهش گلم دکتر نان اوپتی پرو شماره یک داد خیلی خوبه
فعلا که

سلام من کمکی به دخترم از اول شیر خشک سیمیلاک توتال کامفورت یک دادم چون خیلی هضمش نسبت به بقیه بهتره دکترشم گفت همینو براش ادامه بده میتونی سیمیلاک هم بدی کمکی

بستگی داره چ شیری ب بچت میسازه
من نان میدادم
و اینکه بله تا ۶ ماه باید شماره ۱ بخوره

گیگوز سبکه خوبه ولی باید ببینی چه شیری رو بچه میوفته من اپتامیل میدادم دلش درد می‌گرفت ببلاک دادم بهش ساخت

سوال های مرتبط

مامان اِلسانا مامان اِلسانا ۹ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان هستی مامان هستی ۱۰ ماهگی